Give

Gender Innovation Vision & Empowerment

Cecilia Sandén -projektledare

Kategori: Personal i GIVE

Jag heter Cecilia Sandén och jag är projektledare för GIVE. Mitt jobb är alltid spännande och jag får varje dag möjligheter till nya samarbeten och kontakter. Många i samhället är intresserade av vad vi gör i projektet och det tycker jag är roligt. Det är positivt att det finns ett intresse för hur vi tillsammans kan hitta nya vägar till utbildning och arbete för somaliska kvinnor i Umeå. Det handlar om att varje individ har rätt till ett liv i värdighet. Jag är glad och tacksam om projektet kan göra denna skillnad för deltagarna.

Mina intressen är simning, löpning, litteratur, teater och hiking. Jag tycker om att vara i rörelse och inspireras av människor som vågar att tänka i nya banor. Jag är förtjust i choklad i alla former och drömmer om att en dag starta en butik där jag säljer choklad. Gärna i kombination med en bokaffär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: