Give

Gender Innovation Vision & Empowerment

Lillemor Persson SFI-lärare

Kategori: Personal i GIVE

Hej!

Mitt namn är Lillemor Persson och jag är lärare i projektet GIVE. Jag är anställd på halvtid och ansvarar för svenskundervisningen med deltagarna. Jag är också administratör för bloggen och hjälper deltagarna med publiceringen av deras inlägg. Om ni har frågor angående bloggen kan ni kontakta mig!

Tidigare har jag arbetat med förberedelseklass på högstadiet, svenska som andraspråk i en åldersintegrerad grupp (årsk 4-9) samt sfi och jag är utbildad lärare i historia, religion och svenska som andraspråk.

Jag är 29 år och för mig är min familj och mina vänner det centrala. Min dotter Elvira och sambo Jörgen upptar det mesta av min tid och mina tankar. På fritiden tycker jag annars om att läsa böcker, lyssna på livemusik, umgås med vänner och träna då och då. Jag ser också ett värde i att hålla mig allmänbildad och gillar att diskutera.



Med dottern Elvira i september 2011:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: